There's a heart on the line, and it rests with your eyes
Please don't fade and please don't cry, 'cause it's all white lies
 
Take a chance watch it fall, grab too much and lose it all
Now I've lost my disguise, it was all white lies 


Stay here, lie with me here, oh lo-fi, lonely sighs
I will roam lost but never alone, hide with me, hide with me

Would it help if I tried, or has it sailed and passed me by
First love grows then it dies, and its all white lies

Stay here, lie with me here, oh lo-fi, lonely sighs
I will roam lost but never alone, hide with me, hide with me

Now you move with the tide and I've heard you've found peace of mind
And I know that life's design moves around white lies,
white lies, white lies, white lies
 
 
善意謊言
 
唯有妳的眼神
才能讓我感到安心
我祈求它萬勿消逝化為淚水
即使明知是善意謊言
 
親眼見證它的墜落
貪欲使我失去一切
如今我脆弱一如裸身
我知道那只是善意謊言
 
陪在我身邊
如說情話那樣對我說謊
哎哎 寂寥如低傳真的嘆息
因而在流浪的途上
我並非獨自一人
那些試圖掩飾的詞彙
是我們親口編織
並終日與我相隨
 
挽回是否終將成空
是否註定與命運擦身而過
愛戀萌發隨即凋零
全因善意謊言
 
陪在我身邊
如說情話那樣對我說謊
哎哎 寂寥如低傳真的嘆息
因而在流浪的途上
我並非獨自一人
那些試圖掩飾的詞彙
是我們親口編織
並終日與我相隨
 
關於妳的回憶已遠
聽說妳已找到真正歸屬
我才終於發現
日常一切
不過善意謊言
善意謊言


---
完全是任性的亂翻!!
不過...天啊,聽了這首歌不哭不是人啊!
如此甜美的鋼琴與空心吉他!還有這位美少年無與倫比的歌聲!
託代班人出差之福,本週要訪Pla龍太朗了!我好緊張(大發抖)!

聽歌請按右邊的black music。

arrow
arrow
    全站熱搜

    クロコ 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()